15 Ocak 2011 Cumartesi

Bazen İyi ki...

Yani bazen gelişmemiş veya en iyi ihtimal gelişmekte olan ülkede yaşıyor olmaktan mutlu oluyorum. Belediye başkanımın ve ordu komutanının kim olduğunu bilmediğim bir ülkede, herşey benim refahta ferahta yaşamam için hazırlanmış olsa çok sıkıcı olabilirdi. Düşünsenize, karşıdan karşıya geçerken arabalar duracak ve yol verecek. Sıfır heyecan.
Üstelik böyle bir ülkede yaşayınca, hayata renk katmak, eğlenmek için ilginç ilginç şeyler bulmak zorunda kalacaktık. Geleneksel Dünya metroya pantolonsuz binme etkinliklerine katılmayınca eksiklik hissedebilecektik mesela. Allah korumuş.

"No pants subway ride" ciddi ciddi bir etkinlik. Bu sene dünyada 24 ülkede, 50 şehrinde falan kutlanmış.
Ben bu etkinliği destekliyorum, seneye metroya pantolonsuz binmezsem gözüm açık gider derseniz Facebooktan takip edebilirsiniz.




Çuvaldızın iğnesi: Türk müyüm, Türküm. Resimlerde önce bacaklara baktım!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder