25 Ocak 2011 Salı

Hello vertigo

İkiz-üçüz anneleri top hastalık listesi:
1- Bel fıtığı ise 2 de vertigo herhalde. Allah beterinden korusun ama kendileri ile tanıştım, hiç sevimli bir hastalık değil. Cumartesi yani 4 gün önce yataktan kalkamama ve "dünya dönüyorrr, dönüyorrrrr" modundan sonra güç bela hastaneye gittim. Cumartesi gününün büyük kısmını hatırlamıyorum. En net bildiğim ise, bu durumda yatarken sokaktan gelen bütün sesleri duyabilmiş olabildiğim. En ufak bir ses bile beynimin içinde yankılandı. Bir kitap okumuştum. Asperger sendromlu bir çift hikayelerini anlatıyordu. Asperger otizmin bir şekli. Seslerin ve sayıların beyinleri içinde nasıl döndüğünü anlatıyorlardı. Vertigo ile sanırım birazcık anladım. Sokaktan geçen bir arabanın tekerinin sesi insanı çıldırtabilirmiş.
Son 4 gündür çakırkeyiften biraz fazla, körkütükten az halliceyim. Televizyon ve araba ışıkları beynimdeki dönme ve bulantı merkezini milisaniyede harekete geçirirken bilgisayarın etkilememesi şansıma. O da yarım metre uzaktan, yan yatarken hafif eğimli halde bakınca rahatsız etmiyor. Gönüşüm yakındaki yazıları okuyamayan ve kahvede oturan ve sağa doğru esneme hareketi yapan ve kolları kendinden 1 metre uzakta olan insanların birleşimi gibi olsa da bilgisayar kurtardı. Yoksa hem vertigo ve ilaçlarından hem de can sıkıntısından patlayabilirdim.

Ç.İ: Vertigo tekrarlayabilen bir hastalık. Stres en büyük faktörü. Bilmem kendime anlatabildim mi...

1 yorum:

  1. tek çocuklularında hastalığı:) bendeniz de aynı dertten muzderibim. Zaman zaman ortaya çıkıyor kendisi beni unutma diyor illet şey. bugünler de sabahları yaşıyorum aynı sorunu ama sonrasında geçiyor inş başlamaz tekrar. geçmiş olsun

    YanıtlaSil