3 Ocak 2011 Pazartesi

Yeni yıl Kararları

Severim. Kararlar almak, yani almaya çalışmak, hayatı gözden geçirmek iyidir. Her ne kadar belli bir yaşa gelince yeni yıl kararları "Türkün gazı eşikten geçene kadar" a benzese de...
Değişen bir karar olmaz, üstüne eklenir, eksilen olmasa da gene de hayatım nereye gidiyor, kendim için birşeyler yapmalıyım durumuna iyi gelir bu karar alma ruh hali. Hatta bu yüzden keşke yılda birkaç kere yeni yıl olsa, bence sakıncası yok.
Doğum günleri de kararlar almak için iyidir aslında. Yeni yıla göre biraz motivasyon eksik kalıyor ama. Kilo vereceğim, sigarayı bırakacağım, spora başlayacağım, şunu yapacağım, bunu yapacağım, bunu yapmazsam çatlarım durumları nedense yeni yıla daha çok yakışıyor.
Aslında eloğlu yapmış. Dünya sigarayı bırakma günü. Misler gibi bak, örnek al, uygula günü işte. Ya da 23 Nisan, içimdeki çocuğu açığa çıkarayım günü olabilir. 19 Mayıs Gençlik ve spor bayramı: Gençleşeyim, spora başlayayım için mükemmel bir zamanlama. Liste uzun, Buyrun, seçin.
Baktım, doğum günüm 27 Haziran boşmuş. Dünya Esra günü veya "yaşanılası hayatı anlamlı kılası"günü ilan edebilirim. Ben ilan edene kadar kapılmazsa tabii.

Çuvaldızın iğnesi: Bu sene sıfır karar alarak geçen seneki karar almama kararımı uygulamış oluyor muyum bilemedim.
Çuvaldızın ikinci iğnesi: Eski bloglarımla ilgilenip, düzenleyeceğim, yeni blog açayım kararımı abartıp 3 tane yeni blog açmam kararımda kararlı olduğumun göstergesi olabilir mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder